1.4.12

Fødselsdag

Abonnement på Cover. Bikinioverdel Asos.
Parfume Parisienne fra YSL. Neglelak Asos.

I morgen er det min fødselsdag! Vær i glade for, at jeg ikke har tænkt så meget på det, på grund af min konfirmation.. For sidste år blev i spamet med indlæg omkring hvad jeg skulle have på, hvad jeg ønskede mig, hvad jeg skulle lave på selve dagen o.s.v. Men i år år kommer der kun nogle få indlæg ud over det her.

I år bliver det ikke noget stort, da jeg jo snart skal konfirmeres. Selve fødselsdagen i morgen skal jeg fejre her i Århus hos min farmor, hvor jeg er nu. Jeg skal bruge dagen på at shoppe. Og så har jeg fået lov til at vælge aftensmad. Jeg valgte selvfølgelig sushi ;-)

Om fire dage skal jeg så fejre dagen med bedsteforældre, fætre m.f. Det skal foregå i sommerhuset i Sverige. Alt i alt meget stille og roligt, og jeg glæder mig utroligt meget. Collagen ovenover viser nogle få af mine ønsker.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar