8.4.12

Ændringer


Så har bloggen ændret navn, layout og adresse. Det er også sidste gang, at bloggen skifter adresse, for nu hedder den ganske enkelt mit navn, så det er nemmere at holde styr på.

Jeg har ændret navnet til Momentum, fordi, jeg synes, det passer bedre til bloggens indhold, og så er det også nemmere at huske. Momentum betyder 'at sætte i gang', og det er det, jeg håber på, at jeg kan gøre med bloggen. Få piger (og drenge for den sags skyld) til at turde skille sig ud, og gennemføre sin stil fuldt ud. Ikke fordi min stil er specielt outgoing, men fordi jeg ikke vælger outfit, der hverken er dyre eller af et bestemt mærke. Jeg håber, at jeg kan inspirerre.

Kan i lide det nye layout, eller var det gamle bedre?

(Ja, billedet er lidt malplaceret, men jeg synes, det var sådan et godt citat, at jeg ikke kunne lade være med lige at vise jer det)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar