11.4.12

Tvivl


Nu har jeg gået og tænkt over noget i et sykke tid.. Jeg elsker at blogge og bruger flere timer på det om dagen. Men efterhånden er jeg blevet godt træt af, at selvom jeg har haft bloggen i snart et år, så har jeg stadig et meget lille antal læsere og stort set ingen kommentarer til mine indlæg. Er det fordi, i synes, bloggen er kedelig? Mangler der noget? Skal jeg lave en Give Away? Hvad skal der til, for at i synes bloggen kunne være mere spændende, og at i kunne finde på at anbefale den til andre?

Jeg håber virkelig, at i vil hjælpe mig.

6 kommentarer:

  1. Din blog er altid fyldt med spændende ting om dig som giver et indblik i hvordan du har det og laver, så synes helt klart du skal helt klart forsætte fordi man bliver altid glad når der er noget nyt på bloggen :D<3

    SvarSlet
  2. Anonym13.4.12

    man er bare ikke interesseret i at læse om andres liv som normal person

    SvarSlet
  3. Anonym13.4.12

    Hej søde jeg syntes for det meste at den er super godt, men ikke altid lige spændende og så har bare glemt at kigge her for tiden :-)

    SvarSlet
  4. Hvad kunne jeg så gøre for, at du synes, det ville være mere spændende?

    SvarSlet
  5. Jeg elsker din fine blog Johanne!

    SvarSlet
  6. Tusind mange gange tak Monica. Det er jeg virkelig glad for! Og tajk til jer andre, fordi i har brugt tid på at kommentere :-)

    SvarSlet